petak, 11. srpnja 2014.

Što vas očekuje u novim postovima!!!!

petak, 11. srpnja 2014.
Pozdrav moje dame,kako ste mi?
Prije nego što se razmeljem,dužna sam vam objasniti jednu stvar. U posljednje vrijeme nemam puno postova i zasigurno ste to primijetili. Stvar je sljedeća. Kod kuće trenutno nemam compa,tako da se blogom bavim samo kad sam kod dečka što nije svaki dan. Voljela bi kad bi mogla pisati svaki drugi dan ali za sada je to nemoguće. Zato se nemojte zabrinuti ako me nema par dana,nisam nikuda zbrisala. Samo mi comp nije dostupan svakodnevno.
Pripremila sam dosta zanimljivih postova i nadam se da će vam biti zanimljivi. Ovaj vikenda sam planirala objaviti dva posta. Sve je palo u vodu jer sam zaboravila kod kuće fotić,a bez fotografija nema ni posta. Zbog toga sam malo ljuta na sebe ali  valjda ću početi bolje pamtiti.




Ovih dana Sleek je imao popust i normalno da sam ga iskoristila. Palete su mi bile dugo na listi želja,ali naručila sam još nešto. Radujem se Sleek postu i jedva čekam da vam pokažem što sam kupila.
Bilo je tu još popusta po trgovinama,tako da sam svašta nešto kupila. Očekuju vas recenzija pudera,maskare (koja me oduševila) i nešto nakita što mi je stiglo sa ebaya. Dobila sam i testere losiona za tijelo,koji će svakako biti uvršteni u jedan post jer su odlični.
Pripremila sam vam također post u stilu prije/poslije. Ustvari riječ je o tome kako izgledam sa i bez šminke,mislim da će vam biti zanimljivo. Moći ćete po prvi put vidjeti koliko sam spretna sa šminkicom :D.
Mislim da će ubuduće biti nekoliko postova kako se šminkam. Koliku razliku pravim između dnevnog i večernjeg looka. 

Eto to je ukratko to. Svašta lijepo vas čeka i ispričavam se na ne redovitim postovima i na zaboravljenom fotiću. Uživajte u vikendu i iskoristite ga najbolje što možete. Pozzzzićććć ;)





Broj komentara: 7:

  1. Jedva čekam nove popuste, pogotovo me zanima nakit sa ebay-a :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kuži mene popuste, mislila sam na postove O.o

      Izbriši
    2. hahahah me nema frke bilo je i popusta :D....Bipa me svaki put namami kad stavi 30% na dekorativu...e moram uzeti barem nešto....u ponedjeljak kad se dočepam fotića biti će i postića ;)

      Izbriši
    3. ma zbunim se ponekad, kad nas sad okružuju ti silni popusti :D

      Izbriši
    4. kad bi još uvijek bilo parica da se može pošteno opustošit popuste...uf to bi bilo divno :D

      Izbriši
  2. I ja jedva čekam tvoje postove!

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014