utorak, 20. listopada 2015.

Empty post

utorak, 20. listopada 2015.

Mislim da je ovo drugi po redu empty post,i biti će ih više. Kako sam se preselila puno lakše skupljam praznu ambalažu,jer nema mame koja sve baca.

Skupilo se ponešto pa da kažem koju o svakom proizvodu.




Kao što vidite puno više trošim svakodnevne mazalice i tuširalice što je isto kod svih nas.




Balea -kremasto uljni gel za tuširanje s mirisom breskve. Balea je jedna od meni dražih brendova i uvijek joj se vraćam. Posebno su mi drage tuširalice. Predivan miris breskve i ulje koje klizi po koži. Koža je mekana na dodir nakon tuširanja i svakako kupujem ponovno.

Le Petit Marseillais gel za tuširanje s mlijekom slatkog badema. Sam proizvođač napominje da se radi o iznimno blagoj formuli sa neutralnim pH za kožu. Miris vam ne mogu opisat ali za mene nije tipičan miris badema. Odgovara mi jako,što mirisom što svježinom koju osjetim nakon tuširanja. Koža je predivno mekana,ali to je standard za sve LPM gelove. Nastavljam kupovati baš ovaj sa bademom jer mi do sad najviše odgovara.

Avon maska za kosu sa marokanskim arganovim uljem za sve tipove kose. Maska dolazi u tubici,što je možda neobično. Neka vas pakiranje od 150 ml ne zavara,dovoljna je mala količina tako da maska duže traje i sporije se troši. Moja kosa nakon ove kure je mekana i ta mekoća se nastavlja i nakon sušenja kose. Kao što znate imam kratku frizuru,tako da kako ova maska djeluje na rasčešljavanje iskreno ne znam. Sljedeća maska koju želim isprobati je Avon BB jer je svi hvale.

Batiste Strenght&Shine šampon za suho pranje sa L-Argininom. Jednostavno broj jedan kada se radi o mojoj kosi. Obavezan i ovo je ne znam koja bočica po redu. Kratka kosa se brzo masti i ovaj proizvod mi produži "čistoću" kose za dva dana. Količina koju dobijete je 200 ml cijena je nešto više od 30 kn. Boja kose mi je smeđa sa nešto svjetlijim pramenovima, Batiste mi ne ostavlja bijele tragove. Svejedno obavezno dobro izmasiram kosu kako se ne bi vidio bijeli prah šampona. Svakako preporučam.





Mixa micelarna otopina za suhu kožu. Već sam pisala poseban post i možete ga pročitati OVDJE

Mixa krema za osjetljivu kožu. Krema se nalazi u tubici od 50 ml,cijene se ne sjećam više. Lagane je teksture i brzo upija. Ne pecka me što je super za moju osjetljivu kožu. Pojedini dijelovi lica su mi suhi i perutaju se,ova krema mi nije puno pomogla na tom području. Kao svakodnevna krema i podloga za make up svakako može proći.

Cera di Cupra krema. Već sam jednu tubicu potrošila,ovu sam dobila od mame. Nije joj odgovarala jer je previše masna za njen tip kože. Ova krema mi najviše pomaže zimi i tada je najviše koristim. Mislim da bi odgovarala samo za one sa suhom kožom. Ima i laganija varijanta koju nisam još isprobala.

Avene Cold Cream za osjetljivu i suhu kožu. Također sam pisala post koji možete pročitati OVDJE

DR. Stribor krema sa arganom i ružom. Također sve imate OVDJE ako vas zanima. Nisam baš bila zadovoljna.





Pokušavam izbjeći bilo kakav oblik dezodoransa ali to je nemoguće,posebice ljeti.

Balea deo roll on koristim duže,odgovara mi mirisom i zaštitom od znojenja. Cijena je 9 kn što je zaista malo. Dezić ne sadrži alkohol,ali na žalost sadrži aluminij.

Adidas 6 in 1 cool & care, deo roll on koji mi nije baš sjeo kako treba. Količina koja izlazi je previše i sve se zamrlja od bočice do ruku i odjeće. Također me nije zaštitio od neugodnog mirisa znoja. Ne sadrži alkohol,ali sadrži aluminij.  Dobila sam ga na poklon i ne mislim ga kupovati.




Catrice All Matt puder u nijansi 030 Warm Beige. Pisalo se već na veliko o ovome puderu i slažem se sa svime. Lagan na koži,dobro prekriva nepravilnosti i odlično matira. Staklena bočica sa pumpicom je svako plus. Preporučujem.

Flormar korektor sam davno kupila i na žalost više nemaju trgovinu u Rijeci. Odgovarao mi je,dobro je pokrivao tamno područje oko očiju i nije mi radio borice. Na žalost ne mogu ga više kupiti.

Look by Bipa maskara,mislim da ste svi već čuli za ovu pink maskaru. Možete je kupiti u Bipi,nije skupa mislim oko 20 kn,ne znam točno. Odlična četkica koja radi čudo od trepavica. Mana je što se brzo zaprlja jer izlazi nešto više maskare pa morate "čistit" četkicu. Ako zanemarim čistoću,odlična maskara.

Eveline tuš za oči u crnoj boji. Isto se dosta pisalo,neki su zadovoljni neki pak nisu. Isprva mi je odgovarao tanak kistić i tekstura tuša. Ovaj tuš pruža precizne linije,upravo zbog kista koji je zbilja precizan. Nakon nekog vremena ljubav prema ovome tušu je naglo pala. Morala sam ponavljati liniju tuša, nikako nisam postizala ravnomjernu liniju iz jednog poteza. Više ga neću kupovati jer mi je za sad Golden Rose tuš br.1.


Eto to je sve od praznih bočica i ambalaža. Imamo li nešto zajedničko,ako imamo pišite.








Broj komentara: 9:

  1. Meni su Avon maska i Balea roll on skroz odgovarali. :) Jedino to što roll on ima aluminijum. :I

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se maska je jako dobra i Balea roll on mi također odgovara. Da šteta za aluminij, ali brzo će Balea smislit nešto.

      Izbriši
  2. LPM gel od badema mi je savršen i najdraži među njima. Look by bipa isto odlična maskara. Znam da se zaprlja nakon nekog vremena ali mi stvarno napravi čudo od trepavica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel mi je super,toliko mi paše taj miris nevjerovatno :D ,slažem se za maskaru zaista čudo napravi.

      Izbriši
  3. Slažem se za Catrice puder zaista je dobar. Probala sam i Eveline tuš i ostala užasno razočarana :/ Iako na njemu piše da je vodootporan nije ni v od toga. Baš šteta jer što se tiće aplikatora jako lijepo mi se nanosio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tuš je dobar jer je četkica toliko tanka i precizna,ali nakon nekog vremena kao da je formula rijetka i nikako povući liniju iz jednog poteza.

      Izbriši
  4. Za sada mi se ni jedan LPM gel nije svidio mirisom, baš bi morala pošnjofati ovaj tvoj. Cera di Cupra kreme su mi odlične! Da, baš šteta za naš Flormar. I meni je ovaj korektor bio ok, kao i mnogi njihovi proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakovi su im isto bili super,na žalost nema ih više. LPM breskva i nešto mi je isto super odgovarao, više manje su mi svi ok. Cera di Cupra su obavezne u mojoj torbici,zima bez njih ne prolazi.

      Izbriši

Pepe Le Pew girl © 2014