nedjelja, 6. srpnja 2014.

Afrodita gel nakon depilacije

nedjelja, 6. srpnja 2014.
Ljeto je stiglo i valja se okupati malo. Eh tu dolazi problem zvan depilacija. Moja koža je osjetljiva i sve joj smeta,lako dobijem crvenilo i osip tako da mi je depilacija muka. Kako živim na moru,svakodnevno se kupam i normalno da želim lijepu i njegovanu kožu bez dlačica.
Koristim električni depilator za područje ispod koljena,dalje ne idem jer mi je bolno i dobijem plikove popraćene crvenilom. Ostatak rješavam tako što odem kod kozmetičarke i voskom odstranim ostatak. Vosak mi se pokazao najmanje iritantan za moju kožu. Problem je sljedeći. Često mi se dogodi da ne mogu isplanirati kada ću do kozmetičarke a želim na more. I tada normalno upotrijebim što mi dođe pod ruku,i kasnije zažalim. Britvica mi je neprijatelj broj jedan. Premda sam isprobavala  pjene i kreme za brijanje,ništa ne djeluje. Koža mi je užasna nakon brijanja,tako da tu tehniku koristim samo kad je zbilja hitno :D

Da ne duljim dalje o tehnikama depiliranja krenimo na ono važno.
Sasvim slučajno sam naletjela na ovaj proizvod i kupila ga. Radi se o Afroditinom gelu nakon depilacije. Dolazi u plastičnoj ambalaži od 100 ml za koju morate izdvojiti 16 kn.



Kao što piše gelaste je teksture i prozirno zelene boje. Miris me podsjeća na Cedevitu limun :D,nije snažan nego taman da vas osvježi malo. Miris mi je super moram priznati. lako se nanosi na kožu,brzo upija i ne ostavlja nikakve tragove. Gel je razmaziv tako da vam nisu potrebne veće količine. Afrodita kaže da smanjuje rast dlačica,ja se ne slažem. Dezinficira i smanjuje crvenilo,s ovime se u potpunosti slažem. Kupila sam ga iz razloga što me zanimalo hoće li smanjiti crvenilo nakon depilacije. Odlično obavlja taj posao,nanesem ga odmah nakon depilacije i koža se ne crveni i nema crvenih plikova. Što je meni idealno. Malo pecka kad ga nanesete ali ništa strašno.





Proizvod je unisex tako da ga može koristiti i vaša bolja polovica ;).



Zadovoljna sam ovim gelom jer odlično djeluje na crvenilo.

Kako vi rješavate muke po depilaciji?




Broj komentara: 6:

  1. Čupkam se voskom sva :D od nogu, preko bikini zone, stomaka i brkića :D oduzima vremena, ali mora se :D srećom, nemam osjetljivu kožu i ukoliko sam u žurbi i koristim britvicu, samo se namažem losionom bez alkohola i to je to :D mislim da sam imala mini verziju ovog gela i da sam je dobila uz vosak Afroditin, ne mogu tačno da se sjetim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voskam se i ja :D ali barem mi se jedanput dogodi da potegnem za britvicom i tada bude svega. Spas mi je ovaj gel.

      Izbriši
  2. Ja inače koristim Čupkovu aloe veru gel i zadovoljna sam, ali mi se brzo troši i nije dosta hidratantan. Imala sam dosta problema sa crvenim pikicama poslije brijanja i u zadnje vrijeme koristim i Somersets ulje za brijanje i mogu reći da se vidi razlika nakon takvog brijanja (manje crvenila i glađe noge i ne isuši) i brijanja sa gelom ili pjenom.

    OdgovoriIzbriši
  3. e ovakav proizvod mi trenutno treba :D
    osvježavajućeg mirisa, koji se brzo upija i mogu se normalno obući nakon korištenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tocno je takav kako si napisala. Odlican za krizne situacije.

      Izbriši

Pepe Le Pew girl © 2014