srijeda, 28. prosinca 2016.

Darivanje uz Avon i Pepe!!!!

srijeda, 28. prosinca 2016.

Kao što sam obećala darivanje je tu.
Avon me iznenadio sa predivnim paketićem za ove blagdane, ali darežljivi su cijele godine pa sam odlučila uraditi isto i nagraditi Vas.

Mislim da će vam se svidjeti nagrada i baš sam zadovoljna sadržajem,pa krenimo.








Šta kažete što nije super ima svega po malo.

Ono što možete dobiti ako budete sretne ruke je:
- torbica za spremanje kozmetike, nije prevelika što je super jer je možete nositi sa sobom
- predivna Luxe paleta "black tie"
-ruž nijense "bronze treasure"
- lak za nokte nijanse "ruby" moja omiljena nijansa :D
- predivna choker ogrlica

Pravila su jednostavna :
- nabacite lajk na Avon stranicu
- po izboru nabacite lajk na Pepe facebook stranicu
- u komentaru napišite kako se šminkate za doček Nove godine

Eto nije preteško, darivanje traje do 10.01.2017 i otvoreno je za sve.

Sretno svima :* :D



74 komentara:

  1. Volim blage lookove, nude kombinacija sjenila s tušem i blage usne, jer mi se ne da cijelu noć popravljati, a ovako sam bez brige. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Crveni ruz..potez tusem ..osmijeh na lice i ja spremna ☺ fb Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno...obozavam se sminkati , ali ove godine za focek planiram biti doma , ispod deke bez trunke sminke..i tnsm da ce mi biti odlicno

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhhh divno darivanje,posebno choker 😍

    Ja volim jaki make up,ak se vec sminkam ona se to i vidi....znaci nesto kao onaj divni plavi eyeliner sto si juce pokazala,ono plava sjenila su mi fetish.Sto se tice ruza,tu opet volim tamne,krvavo crvene nijanse koje nazalost ne idu nikako s plavom.Volim si dati truda i konturirati lice,puno mi ljepsi dojam mene.Na zalost s trepkama nemam nikakvog iskustva,al u globalu mislim da sam uspjela objasniti.

    Sretnooo svima !

    Fb Vlatka Inhof

    OdgovoriIzbriši
  5. Brončano sjenilo, tuš, crveni ruž na usne i ja spremna. :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obožavam tamne matt ruževe (Avonov berry blast me oduševio) u zadnje vrijeme,na oči maskara i obvezne neke šljokice,kad imam masu vremena za šminkanje,stavim i tuš,eto ga :D

    FB: Sanela Tomić

    OdgovoriIzbriši
  7. Smeđe nijanse i blage šljokice na očima, Red Supreme mat ruž na usnama i Deep Plum blush na obrazima. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Za docek se ne sminkam nista drugacije nego ostale dane jer ionako preferiram nude look. Jedino se zalomi malo jaci ruz, crveni.
    Fb Katarina Ventin Siljan

    OdgovoriIzbriši
  9. Obično koristim smeđe ili ljubičasto sjenilo, maskaru i crveni ili neki tamni ruž.
    FB: Irena Matković

    OdgovoriIzbriši
  10. Super darivanje, Avon obožavammmm <3 :) pa evooo ovako ;)
    Jednostavno kao i svaki puta, ništa pretjerano. Naaajprije ću oprati svoje zubiće i mlaki tuš, piling za tijelo, neko lagano prirodno mlijeko za tijelo ili suho zlatno ulje, ipak je nova godina, moramo se sjajiti i blještiti ;) :P :D Lice čistim svaki dan, spužvica, gel, micelarna, blazinice, tonik, hidrolat i vodica za lice od ruže ili naranče.,maska za lice od zelene gline ili crni kavijar, nakon toga lagana hidratantna krema koja može biti i podloga za šminku. Podloga prije pudera, lagani puder, crveni matte ruž, izražene oči-kapci,smeđe-zlatna, naglašene trepavice, matt rumenilo, najdraži parfem, crno-zlatna torbica, crne cipele, čipkasta tamno zelena haljina i crno-zlatna ogrlica i torbica :D i ja spremna ;) naravno, uza me moje prijateljice, zdravica, ples i veselje za doček, a pred kraj ćuu jedva čekati skinuti cipele i šminku, umiti se i lagano utonuti u san :D. Sretna Nova 2017. <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam inače zemljani znak i obožavam prirodne tople nijanse koje kombiniram sa zelenom, ali pošto priroda zimi spava volim ju ipak malo probuditi sa egzotičnom žutom senf bojom na očima i vatreno crvenom na usnama, klasika tada dobije jedan blagi pomak ali prije svega kreativno jer to je ono s čim želim ispuniti Novu godinu.
    Tako da i Tebi želim puno kreativnosti i inspiracije te mnogo boja u isčekivanju novog člana tvoje obitelji❤Sve najbolje u Novoj

    OdgovoriIzbriši
  12. Crveni ruz, maskara,olovka za obrve,essence puder.. klasika ,sto prirodnije to ljepse ☺ Zelim ti sretnu Novu Godinu,puno srece,zdravlja i veselja.. Veseli se i raduj se,i sa ljubavlju ogrni se.. Sretno u svim buducim pisanjima blogova i puno dobrih recenzija od nas cura šminkoholicarki.. 😊❤

    OdgovoriIzbriši
  13. Oo pa za Novu ce biti malo jači look
    Mislim da cu koristiti paletu sjenila Iconic 3. Ima predivne nijanse i vrlo cesto je koristim!
    A na usne necu staviti crveni ruz kako se to ocekuje za novu nego neki ljubičasti ili rozi! :)
    S rumenilom i highlighterom necu pretjerivati!
    I malo parfema Avon luck(za sreću u cijeloj iducoj godini) i to je to!
    😊

    OdgovoriIzbriši
  14. Ljiljana Gligorevic srebrno sjenilo olovka maskara puder i crveni ruz.

    OdgovoriIzbriši
  15. Za novu godinu planiram jednostavan i prozracan look,nista napadno.Za usne cu vjerojatno izabrati crveni ruz ili neku upecatljivu berry nijansu,uglavnom ruz ce biti matt. Za oci sam planirala koristiti rose gold kremasto sjenilo,super su mi maybelline kremasta sjenila i vjerojatno cu ih iskoristiti i pri izradi ovog luka.Dodat cu jos i crni ili zlatni tekuci eyeliner. Na obrazima cu imati lagano rumenilo u nekoj prirodnoj breskvastoj nijansi,neki laganiji bronzer te highlighter u boji sampanjca. Odlican mi je maryloumanizer highlighter, a i ovaj novi od wet and wilda nije los.Umjetne trepavice necu nositi jer nisam jos nasla odgovarajuce za moj oblik ociju, a nisam bas narocito vjesta u stavljanju istih.
    Lijep pozdrav! :)
    Fb:Antonija Petrlic

    OdgovoriIzbriši
  16. DARIA MARICA Tus crveni ruz puder i rumenilo

    OdgovoriIzbriši
  17. ruz,maskara,bojica,puder,rumenilo,korektor :)) fb tihana tiki

    OdgovoriIzbriši
  18. Inace sam osoba kod koje je manje bolje, tako da stavljam samo maskaru, tus i bordo ruz (ili crveni koje obooozavam) i crveni lak za nokte. Sljokice volim na odjeci:D
    Fb: Vedrana Majer

    OdgovoriIzbriši
  19. Maskara,tuš,sjenilo nyx sa tri nijanse onako sljokicasto predivno,puder,Avon perlice i crveni ruz,crveni lak na noktima i to je to.. :)
    Fb: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  20. Maskara,tuš,sjenilo nyx sa tri nijanse onako sljokicasto predivno,puder,Avon perlice i crveni ruz,crveni lak na noktima i to je to.. :)
    Fb: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  21. Crno-srebrni smokey eyes, maskara, puder, na usne samo labelo :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Klasika...puder, tamnije sjenilo, olovka za oči, maskara, crveni ruž i neizostavne Avon perlice preko cijelog lica i dekoltea!

    OdgovoriIzbriši
  23. Tuš na očima obavezno i ruž boje vina...rumenilo u boji breskve i umjerena količina pudera,nisam baš pobornica umjetnih trepavica nego neke kvalitetnije maskare :)

    OdgovoriIzbriši
  24. klasika....puder, rumenilo,maskara, sjenilo i ruž ništa posebno

    OdgovoriIzbriši
  25. Ruž u nude nijansi,rumenilo boje breskve,tamnije sjenilo (naglašenije oči - smokey eyes) i maskara :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Puder, rumenilo, zlatni smokey eyes, crveni ruž :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Hm
    Lagani smokey eyes u plavim tonovima,crni tuš,maskara,rumenilo i tekuci ruz boje crnog vina
    Fb Maja Novi

    OdgovoriIzbriši
  28. Darivanje je odlicno ☺
    Puder,maskara,olovka za oci,ruž,renilo i lak za nokte

    OdgovoriIzbriši
  29. Darivanje je odlicno ☺
    Puder,maskara,olovka za oci,ruž,renilo i lak za nokte

    OdgovoriIzbriši
  30. Za Novu godinu nema stednje na sminci, bit ce bogata, jaka i svjetlucava :D cijelu godinu se onako blago sminkam, sve lagano smedje i nude usne..aliii sad planiram nesto zesce :) stavljam prvo caudalie sos hidratantni serum kako bi mi puder ljepse sjeo..ne koristim primere jer mi previse zacepljuju pore :/ stavljam L'Oreal matt puder i MF puder u kamenu. Zatim popunim i oblikujem obrve essence paleticom, stavljam bronzera na obraze da dobijem malo toplinu, i to obozavam staviti Avon broncane perlice sa sjajem! :) Stavljam Deborah rumenilo i Mary lou highlighter. Na kapke cu staviti zlatnu podlogu, talnosmedje sjenilo na vanjsku polovicu kapka i taaamnozeleno sjenilo na vanjski kut kapka. Stavit cu i umjetne trepavice Ardell s duo ljepilom :) Na usne nista jako, imam male usne pa mi tamne boje bas ne stoje, a buduci da ce oci biti izrazenije, stavit cu Avon perfectly mat nude ruz! Nakon toga pospricati se Avon Life parfemom i to je too :) jedva cekam spremanje i sredjivanje, uzivam u makeupu, uzivam u isprobavanju novih stvari!! :) Zelim ti sretnu Novu godinu! Darivanje je predivnooo :)
    Na fb pratim pod imenom Karolina Tušek <3

    OdgovoriIzbriši
  31. Nanesem hidratantnu kremu, zatim tek. Puder, puder u kamenu, korektor , rumenilo, sjenilo, maskara, olovka za obrve, olovka za usne i ruž

    OdgovoriIzbriši
  32. Što manje to bolje...pogotovo jer se pleše, toplo je i šminka se samo topi...ali stavljam tekući puder, sjenilo u rozim nijansama, maskara i crveni ruž.

    OdgovoriIzbriši
  33. Milana Đermanović28. prosinca 2016. u 23:22

    Za NG kao i obično nekakav neutralan make-up s tim da na usnama mora biti obavezno crveni ruž i to meni omiljeni sada iz avonove nove kolekcije perfect reds :)
    FB: Milana Đermanović, pratim obje stranice

    SRETNA NOVA GODINA!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  34. Za doček imam make up kao i svaki dan, volim lagane nijanse na očima,maskara, olovka za oči, malo bb kreme, rumenilo, i lagani nježni ruž.

    OdgovoriIzbriši
  35. BB krema, crna olovka za oči, sjenilo i maskara ❤

    OdgovoriIzbriši
  36. Za doček se šminkam skroz drugačije nego inače. Šminkam i oči i usne dosta naglašeno jer je ipak najluđa noć u igri. Napravim dramatičniji smokey eyes, stavim crveni ruž, umjetne trepavice, poigram se bojama. Ali čini mi se da ću ovaj doček biti bez trunke šminke budući ležim pod temperaturom :D

    Mihaela Vargasevic

    OdgovoriIzbriši
  37. Iscrtam tanku liniju crnim tušem na gornjem kapku, što bliže trepavicama.
    Na cijeli kapak nanesem sedefastu sjenu. Na sredinu kapka stavim sjenu u
    boji bakra, a na rubove dvije do tri nijanse tamnije. Zlatnom bojom ispunim
    unutrašnji kut oka, a mrvicu stavim i na nabor kapka. Obrubim oko smeđom
    nijansom.
    Usne izgledaju ljepše i punije ako pomiješam više nijansi boja. Prvo na
    cijele usne kistom nanesim ruž u boji mesa, zatim samo na sredinu usana
    kistom dodam zlatnu boju.

    OdgovoriIzbriši
  38. crveni ruž i crveni lak su obavezni dio make up-a za novogodišnju noć.

    OdgovoriIzbriši
  39. tekući puder, maskara, olovka za oči, ruž, sjenilo, lak

    OdgovoriIzbriši
  40. Uvijek biram jednostavne lookove, tako dai ove godine biram decentni tus na kapcima i crvene usne.

    OdgovoriIzbriši
  41. Nista previse malo pudera i rumenila.maskara i ruz

    OdgovoriIzbriši
  42. S obzirom da ću imati zlatnu svečanu lepršavu haljinu od satena s puno volana,a svijetle sam puti i kose više boje zlata imat ću besprijekoran prozračan porculanski ten sa crvenim ružom za usne i puno puno maskare.Treba mi lagan i postojan puder još nisam krenula u nabavku kozmetike,to ću u zadnji čas,kao i crni tuš koji će krasiti moje kapke sa dodatkom šljokicama u kutevima.Sve to će naravno začiniti frizura sa extra velikim uvojcima koji će ove godine blistati od šljokica.☺

    OdgovoriIzbriši
  43. Najbitniji mi je crveni ruž.Ostatak,oči i obraze ću ostaviti neutralne kako bi ruž što bolje došao do izražaja

    OdgovoriIzbriši
  44. Moj novogodišnji make-up činit će puder, rumenilo, rozi ruž za usne, te zlatne šljokice na kapcima uz maskaru i crnu olovku za oči.
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  45. Inače ne volim tešku šminku, ali za Novu godinu dat ću si malo oduška. Nakon redovite beauty rutine koja se sastoji od redovitog umivanja lica i stavljanja kreme kao podloge slijedi stavljanje pudera (prvo tekući), a nakon toga i u kamenu. Zasada koristim Avonov Luxe SPF 20 tekući puder i prilično sam zadovoljna. Na oči stavljam Maybelline sjenilo zemljanih tonova sa zlaćanim odsjajem (ipak je to Nova godina). Za trepavice koristim Avonovu SuperShock Max Volume maskaru, a na usne stavljam Avonov Matt Berry Blast ruž kako bi se uklopio s mojom bordo čipkastom haljinicom. Osim što danas slavimo Staru i dočekujemo Novu godinu, također sam u svatovima zaručnikove sestre i make up danas mora biti pic mic <3 Također ovim putem svima želim uspješnu novu 2017. godinu :*

    OdgovoriIzbriši
  46. Odlicno, bas mi sve treba 😍 A sto se sminkanja tiče, nisam baš spretna pa samo ono osnovno: puder, korektor, maskara, neko sjenilo uz boju odjece, tekuci ruz GS ❣ I mislim da je to to, uz neki nakit naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Pa za doček Nove godine makeup neće biti nikakav kompliciran, ali nadam se lijep. Evo taman sam pred spremanjem i imam u planu evo nakon što sam skinula masku sa lica i stavila kremu za lice početi sa šminkanjem.
    Stavit ću naravno tekući puder i nakon toga ću nanijeti korektor na podočnjake... te ću nakon toga matirati lice sa puderom u prahu jer mi je koža izrazito masna. Stavit ću malo bronzera kako bi zatoplila lice i napravila usput recimo neke konture, rumenilo, highliter. Obrve ću malo srediti...olovka i Essencov gel. Na oči razmišljam staviti kombinaciju smeđe (svijetliju i tamniju sa nekim sitnim sitnim šljokicama) i zlatno ili napraviti neku rose gold kombinaciju ili pak koristiti samo paletu Kaviar od catrica, za oči sam zbilja još neodlučna jer sam isto tako i sa garderobom :) Zatim maskara, možda i umjetne trepavice i naravno crvene usne, ali više onako tamnije...imam par ruževa i mat ruževa, pa ću još odlučiti i to bi bilo to!! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  48. Sve najbolje u Novoj! O za doček Nove mora sjajiti obično stavim zlatno sjenilo i jarko crveni ruž ostalo je standardno.. Maskara u nekoliko slojeva, rumenilo, olovka za oči sa svjetlucavim česticam iz Avona, oduševljena sam sa njom... Eto nije nešto zvjezdano ja prezadovoljna..

    OdgovoriIzbriši
  49. Uglavnom crveni ruž i zlatno sjenilo i crni tuš.

    OdgovoriIzbriši
  50. Ove godine je izbor bio zlatno kremasto sjenilo sa sljokicastim tamnozelenim u pregibu oka, highlighter, breskvasto rumenilo i mat ljubičasto pink ruž ��
    FB:Josipa Joško Antolaš

    OdgovoriIzbriši
  51. Obicno se ne sminkam,stavim puder malo tusa i maskaru i takva izlazim na ulicu. Al posto je bila nova,dala sam si truda! Puder,lagan smoky na oci s ljubicastim tonovima i malo sljokica,tus za oci malo maskare, avon kuglice da nisam toliko blijeda i naravno rozkasti matt ruz. Ali i prvi puta sam koristila od avona fiksator i jako me ugodno iznenadio! I naravno crvekasti lak za noktice hehe pa kad si oces biti lijep das si malo truda! Sebi jesam bila i volim kad sama sebe iznenadim kolko znam biti kreativna i odmah selfic opalim��
    Fb: Marijana Božić

    OdgovoriIzbriši
  52. crveni lak, crveni ruž, šljokičasti tuš

    OdgovoriIzbriši
  53. Krema u boji, rumenilo u kuglicama (Avon), maskara, crna olovka za oci i lila/ljubicasti ruz za usne..💅👝💄👗👠👛

    OdgovoriIzbriši
  54. Predivno darivanje <3
    Za svoj look odabrala sam kombinaciju naglašenih očiju i nude usana. Na očima je bila smeđe-zlatna kombinacija koju sam naglasila umjetnim trepavicama. Puno highlightera jer ipak je Nova godina i najvažnije od svega-veeliki osmijeh na licu <3

    OdgovoriIzbriši
  55. ove godine nikako, docekala sam je spavajuci :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Na oči srebrno crni smokey, bogati tuš i crveni ruž! I naravno hrpa highlightera jer na novu se ne može pretjerati :)

    OdgovoriIzbriši
  57. smokey eyes sa dodatkom zlatnih čestica, tuš, crveni ruž i highlighter

    OdgovoriIzbriši
  58. Puder,rumenilo u kuglicama (Avon), sjenilo puno šljokica, crni tuš i crveni ruž naravnoo :D

    OdgovoriIzbriši
  59. nista posebno jer uglavnom cekam doma s kumovima.. malo pudera, rumenila, maskara, neko neutralno sjenilo i obavezno crveni ruz za srecu u novoj..ivana halic

    OdgovoriIzbriši
  60. Doček nove godine je prošao, pa sad detaljno mogu opisati kako sam bila našminkana :D Prvo sam stavila umjetne trepke Misslyn koje sam po prvi put isprobala i definitvno bih svakome preporučila, izgledaju vrlo sofisticirano i nenapadno, a opet zamjetljivo naglašuju oči! Dodala sam samo malo svoje najdraže "maybelline lash sensational" maskare, uredila obrve, na usne stavila trajni ruž koji me nikad nije iznevjerio, vjerno stoji na usnama što god jela i pila: Max factor lipfinity <3 isto preporučam svim svojim frendicama inače, a ovom prilikom i svakom čitatelju ovog komentara ;) ruž je fan-ta-sti-čan!!! Kao podlogu stavila sam Bourjois 123 perfect... Nabacila sam mnogo bronzera, i uz to još i konturirala lice i nos s "Beauty UK contour palette". Sve o sam fiksirala sa najdražim Hean fiksatorom u spreju i šminka je potrajala cijelu noć!! Bila sam prezadovoljna i ponosna jer sam dobila mnogo komplimenata. Sve najbolje u 2017.!!!!!

    Laura Banko, https://www.facebook.com/profile.php?id=100014679344046&fref=ts

    OdgovoriIzbriši
  61. Općenito, ne samo za doček, volim više pažnje posvetiti noktima i nakitu nego licu. Na licu, u većini slučajeva, namažem samo trepavice i usne, ali zato nokti moraju biti posebni i nakit nesvakidašnji :-D

    Fejs: Dea Dea Fox ( https://www.facebook.com/blue.sandrinne )

    OdgovoriIzbriši
  62. Ja volim blagi make-up look. Stavim malo ruža, sjenilo i maskara :)

    OdgovoriIzbriši
  63. Jednostavno i decentno,sa naglaskom na oči smoeky look..U pravilu radije naglasim oči,nego usne..ne volim crveni ruž baš.
    fcb VITA SANFER

    OdgovoriIzbriši
  64. Svoj uobicajeni look (dnevni ruz, rumenilo, maskara), pojacam sa jacin ruzem, olovkom za usne, puderom, sjenilom i eyelinerom. Nista previse, ali dovoljno za ulazak u novu godinu. Ne volim opterecivati svoje lice sa dvije ili tri vrste pudera, konturiranjem i slicnom... E, volim nabaciti malo sjaja po vratu i ramenima. Ove godine sam imala otvorenu haljinu i bas je bio pun pogodak.
    F: Ivana Pauk

    OdgovoriIzbriši
  65. Kao i za svaki izlazak, ne šminkam se posebno zato što idem na doček nove godine. Puder, rumenilo, sjenilo, maskara...
    FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  66. Za doček nove godine dobrodošlo je svjetlucanje tako da je to bio šljokičasti nude look.

    OdgovoriIzbriši
  67. Uvijek se sminkam da naglasim vise oci. Tus, maskara, tamnije sjenilo, puder, rumenilo i crveni ruz i ja sam spremna ;)

    OdgovoriIzbriši
  68. Volim šljokičaste detalje i crveni ruž.

    OdgovoriIzbriši
  69. Za Novu godinu sam stavila korektor, svijetlo rozo šljokičasto sjenilo, rumenilo, maskaru, rozo sjajilo za usne.

    FB; Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  70. Iskreno za docek se ne sminkam nesto previse drugacije kao za svaki dan jer radim na takvom poslu da se moram sminkati stalno. Mozda malo vise naglasim usne ili oci. Znaci maskara obavezno, olovka, sjenilo, puder, rumenilo, crveni ruz ;)

    OdgovoriIzbriši
  71. Ništa prenapadno, standardni makeup, uz obavezan crveni ruž!

    OdgovoriIzbriši
  72. Volim look di su vise naglasene oci, smokey eyes sivih tonova, i nude ili ruz boje breskve, i neko suptilno rumenilo. Jednostavno, ali efikasno.

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014