srijeda, 24. veljače 2016.

Second Hand darivanje #2

srijeda, 24. veljače 2016.

Tko me prati zna priču oko ovakvih darivanja,oni koji ne znaju na brzak ću objasniti.

Volim kod drugih vidjeti krcate ladice kozmetike ali kod sebe ne volim. Ne znam, ne veseli me hrpa kozmetike koju znam da neću iskoristiti ili me te boje više ne privlače.
Iskreno to me rastužuje, kad vidim da stoji a nisam nešto koristila duži period. Druga stvar, previše sam lijena kako bi taj višak riješila npr. prodajom putem bloga.
Ovako sretna ja, a mislim da ste i vi.
Stvari su jako malo korištene, možda jednom ili dva puta i normalno sve je uredno i cijelo.

Spremila sam vam sljedeće :D



Ukratko ću vam objasniti svaki proizvod,tek toliko da znate što dobivate ukoliko se odlučite na sudjelovanje.


Sleek paleta SNAPSHOTS malo korištena,neka sjenila uopće nisam ni dirala. Ne znam toliko mi je bila fora na slikama,ali realno ove boje jako malo koristim i mislim da će biti sretnija kod novoga vlasnika.
Mislim da ne moram pričati o kvaliteti ovih sjenila,odlična paleta.



Ovi ruževi su korišteni samo jednom i to tamniji na usnama, a rozi samo na ruci. Imam već jedan sličan taman ruž i mislim da mi dva nisu potrebna. Ovaj Art Deco ruž sam dobila u časopisu i divna je boja. Meni nije odgovarao taj sjajni finiš,više volim mat ili polumat.
Roza Manhattan ruž sam isprobala na ruci,radi se o pink boji koja je za mene malo previše pinki.


Imam ove boje u nekoliko sličnih nijansi :D Kako trenutno ne smijem zbog posla lakirati nokte eto dupliće vama poklanjam.


Art Deco olovka nude boje,mislim da pristaje svima. Također imam nekoliko ovahvih nijansi i ovu sam koristila samo jednom.
Manhattan tuš za oči u olovci, jedini razlog što ga poklanjam je to što je vodootporan a ja ne koristim takvu kozmetiku. Tirkizne boje sa preciznim vrhom lagan za korištenje i potpuno novi. Korišten samo na ruci da s vidi nijansa.


Novi Avon kist za konturiranje, nema puno filozofije. Napokon sam se pomirila s time da ne znam konturirati. Ovaj kist je bio zadnji pokušaj :D mekan je na dodir ali ja svejedno ne znam konturirati. Možda vi znate ili naučite.

I još sam zaboravila Kiko sjenilo tamno roza nijansa. Imam već jednu roza paleticu koja mi je dovoljna i mislim da ga ne bi potrošila za 100 godina.

Eto sada kada znate što dobivate i u kakvom stanju odlučite igrate ili ne.

Pravila su:
 U komentarima ostavite svoj mail kako vas ne bi morala tražiti i natezati se danima sa dobitnicom. Ovako mi je lakše jer se odazovete kada dobijete moj mail.
Darivanje je otvoreno za svih i traje do 01.03.
Na vama je dali želite nabaciti lajkić na face stranici Pepe Le Pew Girl .Neću vam uzeti za minus ukoliko ne lajkate stranicu.
Ono što mi morate napisati u komentaru je (ustvari što me zanima :D :D ) Kako riješavate svoje viške kozmetike, i koliko si dopuštate skupljanje ili se jednostavno ne možete oduprijeti tome?

Znate što na kraju napišem. Ako sam zaboravila nešto pitajte :D

Sretno svima :*


Broj komentara: 77:

  1. mail: jojuroviccacic@gmail.com

    Prvenstveno ne pokusavam kupovati ono sto mi ne treba,kad znam da nesto bas bas zelim i da cu to koristiti to cu i kupiti,ali rijetko kupujem nesto samo da bih imala. No,kao i svakoj curi dogodi mi se to da od zaludjenosti kupim ono sto inace ne bih. To stoji jedno vrijeme,ne koristi se i onda kad shvatim da ce nekom super doci a meni stoji to poklonim prijateljici, mami, sestri.. Ovisi o tome koja sto voli. Zasto bi meni skupljalo prasinu,a netko voli upravo to sto imam? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Viška se riješim tako što nešto podjelim između sestre i mame,a i pitam prijateljice ako žele...a ako nitko ne želi stavim na prodaju na mojim krpicama :).
    mail: karolina.jokic(at)live.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  3. _ivona_@live.com
    Fb Ivona Grgurić
    Ne odupirem se.. skupljam i skupljam i super mi je vidjeti u mom kutku sarenilo boja i kistica... ako nekome zapne na oko nesto sto ne koristim cesto rado cu pokloniti..ali u principu kupujem ciljano..no super mi je kak i decko zna pogoditi s odabirom ☺ fingers crossed ��

    OdgovoriIzbriši
  4. Mail:alicasima@gmail.com
    Prvo pokusavam se oduprijeti i ne kupovati ono sto znam da mi nece trebati ili ako vec imam nesto slicno. A teska srca se rijesim viska kozmetike jednostavno je bacim ili proslijedim mami

    OdgovoriIzbriši
  5. verlak.diana@gmail.com

    Nedavno sam se rijesila dosta viskova. Nazalost neke stvarcice sam morala baciti. Kao sto su maskara i par ruzeva. Potrosila sam ih napola ali jednostavno mi se ucinilo da su predugo na koristenju a znamo da ne valja predugo koristiti neke stvari. I prijeci rok trajanja. Stoga sam malo ispraznila svoju kolekciju ali ju planiram popuniti uskoro. :) Jednom do par puta godisnje mislim da je potrebno malo procistiti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. jsukalic@gmail.com

    Taj višak mi je uglavnom u preparativi jer kupujem na akcijama, dekorativu još uvijek skupljam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. jsukalic@gmail.com

    Taj višak mi je uglavnom u preparativi jer kupujem na akcijama, dekorativu još uvijek skupljam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ana.bule7@gmail.com
    Sto mi ne pase odmah proslijedim nekome,prijateljici,mami,samo da mi ne stoji doma i skuplja prasinu...al svejedno stalno sam kupovala i bas se nakupi dosta toga al uzivam u raznolikosti �� a sad je korizma pa sam se odrekla kupovanja kozmetike,ipak mi je trebalo da malo usporim ��

    OdgovoriIzbriši
  9. mail: doris.anic52@hotmail.com

    Višak kozmetike koji stvarno nikad ne koristim uglavnom poklanjam sestri ili mami, ali volim vidjeti veliku kolekciju šminke jer me to jednostavno veseli kao svaku curu opsjednutu makeup-om. Stoga moram priznati da se ne odupirem previše gomilanju kozmetike.:)

    OdgovoriIzbriši
  10. marijanaalkovic@net.hr

    Za razliku od tebe, ja volim vidjeti hrpu šminke :D
    Baš nedavno sam čistila šminku i riješila sam se samo onog što znam da ili ne valja više ili mi se više ne sviđa. Ostavila sam par olovki za koje uvijek govorim da ću iskoristiti jednom, ali to se nikad ne dogodi :D
    nek' se nađe, haha

    Moram pohvaliti tvoja second hand darivanja, sviđa mi se ideja, a i pokloni :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ana.vuckovic1(et)gmail.com

    Ono kako se ja rješavam kozmetike je da ono što mi ne odgovara proslijedim dalje. Prije nego što totalno odustanem od proizvoda dam si par puta fore tj. par puta isprobam proizvod i pokušavam naći način kako da ga iskoristim i budem zadovoljna. Jednostavno, koji put to nije tako i proslijedim sestri ili frendicama. Srećom sve vole kozmetiku, različitih tonova kože su i boje kose tako da se uvijek nađe neka koja bi koji komad kozmetike rado udomila :) Također uvijek proslijedim malo korištene proizvode, ne vidim smisao davanja kozmetika koje sam napola potrošila :)

    OdgovoriIzbriši
  12. lea.duvnjak0@gmail.com
    Ma hrcak sam uzasan,stalno kupujem i uopce se nicega ne rijesavam, uvijek mislim da ce mi i ono pedeseto mono sjenilo trebati :D Volim imati izbor i dok je sve lijepo poslozeno i urednog roka trajanja meni ne smeta.

    OdgovoriIzbriši
  13. ines_kristic@hotmail.com

    Ja jako rijetko kupujem kozmetiku, nisam velika ovisnica, ali nekad se dogodi da kupim nesto jer je na snizenju pa se dogodi da to uopce ne koristim. Vecinu viska dajem seki koja skuplja sminku jer ju voli i bavi se s time :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ja ne mogu odoljeti paletama i svim što me veseli. još k tome razmišljam o povećanju kolekcije. sve što ne koristim proslijedim sestri ili nekom drugome, a što ne valja leti u koš. sve navedeno je bas po mom ukusu a ovu paletu sjenila nisam prežalila jer više nije dostupna za kupiti je pa makar i polovnu. molim te da me računaš. FB: Tina Perić

    mail: pinkyroses77 et gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  15. marijapupic@hotmail.com

    Malo je reci da sam ovisnica o makeupu. Skupljam i skupljam i nikada mi dosta. Doduše dosta toga i podijelim.

    OdgovoriIzbriši
  16. nevena88jovanovic@yahoo.com
    Tesko se resavam stvari, uvek kazem potrosicu, mozda cu cesce koristii.Pokusavam sve istrosit, zato gledam da ne kupujem ono sto mi ne treba kako se ne bi nagomilalo a rok prosao.

    OdgovoriIzbriši
  17. mbobotic@gmail.com

    jaoj jako tesko ehhehe ljudi oko mene se bas i ne sminkaju puno pa nemam kome proslijediti, vise sam odlucila pripaziti sta kupujem, vise se informiram o proizvodima prije kupnje i vec znam sta mi odgovara, i trudim se potrositi sto vise proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  18. Marija.bandic1@gmail.com

    A ne rjesavam nego samo gomilam i uvijek se nadje nesto sto mi bas treba ... onda dodje period kad se trudim da potrosim i dijelim malim rodicama ... uglavnom svima dobro sem mom novcaniku

    OdgovoriIzbriši
  19. Marija.bandic1@gmail.com

    A ne rjesavam nego samo gomilam i uvijek se nadje nesto sto mi bas treba ... onda dodje period kad se trudim da potrosim i dijelim malim rodicama ... uglavnom svima dobro sem mom novcaniku

    OdgovoriIzbriši
  20. antonialucki@gmail.com

    nemam previše toga, uglavnom sve što imam koristim, ako mi nešto ne odgovara ili mi se više ne sviđa dam mami :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim isprobavati sve i svašta, ali kupujem samo proizvode koje blogerice koje imaju kožu sličnu meni preporuče i hvale na sav glas :D Tako da rijetko kada kupim proizvod koji mi ne odgovara. Ako mi iz nekog razloga ipak ne odgovara odmah proslijedim mami ili prijateljici, a ako one ne žele prodam ili zamijenim na mojim krpicama i forumu. Ne dajem proizvodima drugu šansu jer nešto ili valja ili ne, ili mi stoji ili ne. Ne volim gomilati kozmetiku, ali ako se to dogodi to je zato jer sam u određenom trenutku kupila nešto jer je bila dobra prilika (višak novaca, dobar popust) i sve to mi odgovara, ali samo čeka da dođe na red.
    Povremeno stanem na loptu i sama sebi kažem nema kupovanja novoga dok god sve ne potrošim jer ne volim imati neiskorištene proizvode i za neko divno čudo držim se toga. Ako padnem u napast kupim nešto drugo, npr. ako odlučim da imam dosta krema i losiona, onda svoju potrebu da trošim zadovoljim da kupim npr. maskaru jer nikada se ne dogodi da baš svega imam viška tj. više komada.
    zimzeleni.cvijet@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Ne želim sudjelovati a ti u nagradnoj igri, samo želim reci, svaka cast. Rijetko se vida da netko želi pokloniti nešto što mu ne treba uglavnom sve blogwrice prodaju svoju kozmetiku. S toga kapa dolje. Ja isto obožavam poklanjati i svaki puta kad idem za hr pokupim sve što ne koristim i poklonim svojoj kumi. Veliki pozdrav iz Njemačke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru :D baš si mi uljepšala dan. Ne znam oduvijek volim poklanjati, i nije mi problem dati nešto što više ne koristim. Onda se razumijemo, osmijeh na licu onoga kojem poklanjaš ti vrijedi više od svega što upravo pokloniš :D Pozdrav iz Rijeke :*

      Izbriši
  23. maja_mb_@hotmail.com
    FB: Maja Bogdanić

    Trudim se ne nagomilavati previše proizvoda i ne kupovati proizvode koje već imam dok ove ne potrošim. Nekad ne uspijem odoljeti i naravno popustim. Kad se vremenom tako sakupi nekoliko proizvoda viška, uglavnom ih volim proslijediti sestri ili mami. I svi sretni. ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. ivanat095@gmail.com

    Pošto sam studentica i novac moram,nažalost potrošiti na prijevoz i skripte,uvijek pažljivo pogledam recenziju svakog proizvoda na raznim beauty blogovima i to mi uvelike pomogne,tako da većinom sve što kupim mi jako odgovara,ali ako se nađe nešto što mi ne paše onda to dam frendicama koje bi htjele imati taj proizvod i ušparamo obje,ja na prostoru ona na novcu. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. kolicmihaela@gmail.com
    Mihaela Kolić
    Najčešće samo gomilam i zaboravim sta sve imam, podjelim prijateljicama kad shvatim da nemam gdje vise stavljati nove stvari. :D

    OdgovoriIzbriši
  26. marija.cicic.94@gmail.com

    Inace sam skupljacica i samo gomilam stvari dok ih zbilja ne bude previse, a sto se tice dijeljenja slabije koristenih stvari, za to imam malu necakinju(4) koja se uvijek poveseli novom ruzu ili necemu sto moze "namuljati" i gdje treba i gdje ne.

    OdgovoriIzbriši
  27. E-mail: tea.sainovic@gmail.com
    FB: Tea Šainović
    Trudim se ne gomilati previše proizvoda dok ne potrošim postojeće, nekad sam u tome uspješnija, a nekad malo manje. ;) Ako kupim nešto što se pokaže da mi ne odgovara, proslijedim mami ili sestri.

    OdgovoriIzbriši
  28. zhoe.boe@gmail.com

    Ne rjesavam se :) pazim na rok trajanja, naravno. volim svu kozmetiku koju posjedujem i biram kad kupujem tako da mislim da nista nije zapostavljeno. da imam nesto sto uopce ne koristim, poklonila bih.

    OdgovoriIzbriši
  29. Od dekorativne kozmetike gomilam samo rumenila, a njih se ne zelim rijesiti. Al zato preparativna kozmetika, svega viska, od losiona za tijelo, maski, seruma, pa do krema za lice - nikad mi dosta, ali na kraju sve potrosim u roku.
    Hvala na darivanju, predivna gesta.
    mareascic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  30. nexa4brigada@gmail.com

    Ne resavam taj problem, vec i dalje kupujem :) U fazonu sam- klin se klinom izbija :D Veliki pozz

    OdgovoriIzbriši
  31. Email: alisa.zuko@gmail.com
    FB: Alisa Zuko
    Sto se tice viska kozmetike i kozmetike koja mi nazalost ne odgovora uvijek se odlucim na poklanjanje meni nekoj dragoj osobi. U sustini ne volim skupljati bespotrebno ili ono sto cu rijetko koristiti. Uvijek se trudim da potrosim proizvode prije njihovg isteka roka trajanja mada mi to nekad i ne podje za rukom nazalost.

    OdgovoriIzbriši
  32. Auuu, veliki sam horder kozmetike, uzas!
    Vecinom mahnito kupujem po snizenjima, svi oni "-30%, -50%" ajmee!!! Hahahhaha.
    Najcesce gomilam pudere, rumenila i ruzeve
    Nikako da nadem onaj 'pravi' puder, tako da imam zavidnu kolekciju Avonovih, Oriflame, MaxFactor, Essence, itd itd.. trenutno sam u "sretnoj vezi" s Catrice MATT plus, i volimo se :D
    Viska se rijesavam tako da podijelim, vecinu jakkkoo malo koristim, i vrlo pazim na cistocu samih proizvoda, tako da ih mogu prosljediti dalje bez griznje savijesti :)
    Mail, antonijabraj@gmail.com

    P.S drago mi je da si probala recept za muffine, izgledaju ti preeekrasno :*

    OdgovoriIzbriši
  33. Auuu, veliki sam horder kozmetike, uzas!
    Vecinom mahnito kupujem po snizenjima, svi oni "-30%, -50%" ajmee!!! Hahahhaha.
    Najcesce gomilam pudere, rumenila i ruzeve
    Nikako da nadem onaj 'pravi' puder, tako da imam zavidnu kolekciju Avonovih, Oriflame, MaxFactor, Essence, itd itd.. trenutno sam u "sretnoj vezi" s Catrice MATT plus, i volimo se :D
    Viska se rijesavam tako da podijelim, vecinu jakkkoo malo koristim, i vrlo pazim na cistocu samih proizvoda, tako da ih mogu prosljediti dalje bez griznje savijesti :)
    Mail, antonijabraj@gmail.com

    P.S drago mi je da si probala recept za muffine, izgledaju ti preeekrasno :*

    OdgovoriIzbriši
  34. Pozdrav. Super pokloni. Visak kozmwtike podjelim sa mamom. Dam mami sto joj treba tako da uvijek je nekako brojcano stanje ok.
    Moja mail adresa je minela.delic@bosnasema.ba

    OdgovoriIzbriši
  35. Pozdrav. Super pokloni. Visak kozmwtike podjelim sa mamom. Dam mami sto joj treba tako da uvijek je nekako brojcano stanje ok.
    Moja mail adresa je minela.delic@bosnasema.ba

    OdgovoriIzbriši
  36. mail:barby996@gmail.com

    Nažalost,nisam se mnogo puta našla u situaciji da imam višak šminke,no svakako bi to prosljedila mami :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Uglavnom sve kupujem ciljano i po potrebi a ukoliko se ispostavi da nesto kupim ili dobijem sto mi ne odgovara ili ako kojim slucajem imam nesto duplo uvijek podijelim sa sestrom i prijateljicama.
    Rajka K.
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. dkovacevic08@gmail.com
    Skupljam, pa nakon nekog vremena se riješim viška, ili s frendicama mijenjam nijanse lakova za nokte ili sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Rafaelarafigardilo@gmail.com

    Nemam previse sminke, iako bih zeljela puno toga, ali sta da se radi. Jednog dana kad se zaposlim, nadam se da cu si moci priustiti sto god zelim. Jos uvijek zivim na "grbaci" roditelja, skola gotova, posao trazim ali bezuspjesno, a roditelje ne zelim zicati novce. Ne bih se dobro osjecala kad bih trazila novac za sminku i neke svoje hirove, iako obozavam dekorativnu kozmetiku. Iskreno se nadam da cu i ja jednog dana imati problem kud sa viskom sminke, ali sigurno bih dala mami ili sestricni. 😃

    OdgovoriIzbriši
  40. aneta.strmota@gmail.com

    U pravilu nemam viška kozmetike. Sve što kupim/dobijem, iskoristim maksimalno i to je to. :)
    Nikad nisam bila cura s puno kozmetike, uvijek sam imala po jednu stvar od svega, i kad to potrošim, kupim novo.
    No, ako se dogodi da imam viška, ili neke slične nijanse, dam svekrvi.
    Moja svekrva se isto voli šminkati, voli kozmetiku tako da rado s njom podijelim sve.
    Npr,ako osvojim ovu nagradu, tirkizni tuš bih poklonila njoj jer ona voli tu i plavu boju, stalno me ispituje da ako nađem plavu olovku da joj kupim. :D
    I ovaj Golden Rose lak- također bi išao njoj.
    I eto, tko kaže da se svekrve i snahe ne vole? :P

    OdgovoriIzbriši
  41. nanethiel13@gmail.com

    ja isto ne volim gledati višak kozmetike u ladicama... za ruževe sam si napravila popis onih koje imam, u rokovniku, i stavljam crticu pored svakog svaki put kada ga nosim. nakon cca 6 mjeseci-godinu dana poklonim one koje ne koristim, ili ih prodam. to mi daje pregled onih koje volim i nosim i onih koji mi čame na polici.
    imam u planu napraviti isto s lakovima, ali njih imam podosta pa je to veći pothvat.
    isto tako patim na rumenila, i njih teško poklanjam, ali pokušavam svakih tjedan ili dva izvaditi neka druga i spremiti ova koja sam koristila, pa ih tako sve rotiram. one koje baš skužim da ne koristim ni kada su vani, poklonim ili prodam.

    sa sjenilima više nemam problema jer sam ih sve depotirala, stavila u tri palete ovisno o bojama i sad ih više-manje sve koristim :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Na žalost, skupljam sve i svašta u toaletnoj torbici pa i praznu ambalažu. Podržavam tvoje darivanje i mislim da je vrijeme da i ja napravim reda među svojom kozmetikom
    daniela.saric@net.hr
    fb Danijela Šarić

    OdgovoriIzbriši
  43. Super darivanje :) U principu nikada nemam visak dekorative, jer vec godinama razmenjujem sminku sa najboljom drugaricom :) Ono sto jednoj od nas ne odgovara, uvek nekako nadje put i odgovara onoj drugoj :)
    suzanasezovem@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  44. batgirl030330@gmail.com
    Pa uglavnom ne kupujem puno, možda imam malo više maskara i lakova za nokte,
    maskare uglavnom poklonim prijateljicama a za lakove smao gledam da mi nisu baš iste nijanse pa se onda opravdavam sama sebi da mi je baš ta nijansa trebala :D

    OdgovoriIzbriši
  45. mail:sanelatomic205@gmail.com

    Što se tiče viška kozmetike i ne bude ga baš,jer kupim ono što mi se svidi,ako kojim slučajem nešto ne koristim duže,a još valja poklonim frendicama i one meni,tako da međusobno se razmjenjujemo pošto imamo isti ukus što se šminke tiče :D Meni je jedini problem višak lakova za nokte,nezz očito su mi nekakva vrsta opsesije,skupi ih se masa i tako ih pune police pa sve češće dijelim po susjedstvu :D cure sretne,ja još više

    OdgovoriIzbriši
  46. doris.lohajnar1@gmail.com

    trudim se ne nagomilavati kozmetiku, ali neki put jednostavno nemožeš odolit. kad vidim da mi se skupilo par sličnih proizvoda ne kupujem više taj tip proizvoda dok ne potrošim sve. jedina stvar kod koje nema pravila su mi labela o kojima sam ovisna :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Višak kozmetike:
    a) poklonim frendici ako joj nešto odgovara ili
    b) poklonim jednoj kolegici s kojom radim koja ima unuke tinejdžerke
    Imam čistke svakih par mjeseci, ne kupujem previše proizvoda, ali nevjerojatno koliko se toga svejedno nakupi...

    marina.kolar@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  48. Ne rješavam se, skupljam, taložim makar ne koristila. Previše me boli odvajanje. Nedavno sam išla šiljiti olovke za usne i našla sam jednu kojoj je vrh bio skroz bijeli. Popljesnila je od stajanja i teškog sam se srca od nje rastala, makar je nisam koristila mjesecima. Svaki komad kozmetike je poseban i ima svoju priču :)

    martahusnjak29@gmail.com
    sparklemebeautyblog@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  49. Šminku obožavam, međutim nemam je nešto previše, imam samo onoliko koliko mi je potrebno i još par stvarčica koje mi nisu toliko potrebne. Razlog je taj što još uvijek ne zarađujem sama novce jer nisam dovoljno stara, tako da samo ako nekad otkinem od džeparca. Kao što sam rekla šminku jako volim i volim da se šminkam ( sve umjereno ), ali nemam baš puno šminke. Tako da se šminke baš i ne rješavam, jedino ono što polupam ili nešto slično se desi. Da osvojim ovaj giveaway bila bih presretna jer bi super došlo i mislim da mi do iskoristila do maksimuna. ovdje me najviše privlači ovaj tamni ruž i ova paleta sjenila, izgledaju mi jako privlačno.

    natasa.dimsic@gmail.com

    ako me ne dobijete na tom mailu javite se na sestrin:
    dimsic.danijela@gmail.com

    PUsa:*

    OdgovoriIzbriši
  50. taskica20@gmail.com

    Kozmetike imam punu jednu ladicu od ormara.Ima tu svaceg i sto treba i sto ne treba ili nemam kad iskoristit.Sve je ipak u nekoj granici normale jer viskove obicno poklonim susjedi,rodbini,frendicama.Ne volim kad imam 15 vrsta slicnih istih sjenila,dovoljno je 1-2 nijanse nekog i ja zadovoljna.Volim zive boje i vecinom si ostavim paletice sa sjenilim zivih boja i par mono sjenila tipa smeđe,roze,zelene i zlatne,sve ostalo dam.Isto tako i s ruzevima,ostavim si boje koje volim i da imam od svake boje po jedan a recimo crvenih ruzeva u 100 nijansi i sl. se rijesim.Ne volim bespotrebno gomilanje neceg sto ce samo stajati bezveze.Lakovi su mi velika strast.Za sad ih imam oko 29 jer uvijek volim da je to neka druga boja na noktima.Njih isto smatram da imam u nekoj granici,vise od 30 ne dolazi u obzir.Znaci imam svaki komad kozmetike koji koristim u bojama koje volim a sve iznad toga poklanjam jer ne zelim gomilati duplikate.Zamijenim necim novim,boljim a druge razveselim. :)

    OdgovoriIzbriši
  51. marija.habus08@gmail.com

    Viska kozmetike nemam. Ako nesto postrosim, kupim opet i to je to. Ali, ako nesto dobijem a ne svidi mi se, dam sestri ili mami.. Ili nekome kome zbilja treba. :)

    OdgovoriIzbriši
  52. sanja.prenkovic@gmail.com
    Uglavnom kupujem ono što mi treba, ali se zna nakupiti kozmetike koju prestanem koristiti, to su uglavnom sjenila za oči i ruževi koje ukoliko ih više ne mislim koristi darujem prijateljicama!

    OdgovoriIzbriši
  53. zdenka.prenkovic12@gmail.com
    Prvo potrošim, pa kupim šta mi trba!

    OdgovoriIzbriši
  54. dragonikolic12@gmail.com
    Pošto ne mogu odoljeti finoj šminki, s vremenom se skupi toga dosta. Nešto prestanem koristiti, nešto slabije koristim i tada napravim razmjenu šminke sa prijateljicama ili nešto podjelim mlađim susjedama koje izlaze i trebaju puno šminke!

    OdgovoriIzbriši
  55. galijana033@gmail.com
    :) Skuplja se skuplja, ali i poklanja :) Drugaricama je to baš fino :)
    Svi srećni i zadovoljni :)

    OdgovoriIzbriši
  56. suzana.sainovic@gmail.com
    Kozmetiku obozavam , ali ne opet toliko da natrpam pune ladice pa da mi vecina toga stoji. Ono sto najvise mjenam je tus za oci, maskara, puder i rumenilo, dok ruzeve i sjenila znam imati jakoo dugooo, pa dok prijede rok trajanja bacim ;)

    OdgovoriIzbriši
  57. Povremeno napravim reda u kozmetičkoj torbici, ali češće gomilam kozmetiku. Ovo darivanje je stvarno dobra ideja.
    anela2803@outlook.com
    fb Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  58. Viska sminke nemam,iako se volim sminkati kao i svaka djevojka,logicno..nezaposlena sam,ne zelim traziti novce od roditelja da bih imala gomilu sminke,imam koliko mi treba,kad potrosim kupim novo..kad bih imala viska,podijelila bih s majkom i sestrom,a da ovo osvojim ostavila bih sebi,kao sto sam rekla nemam bas pretjerano sminke pa eto..

    tea.dorcak114@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. wannabedaae@gmail.com

    Kod nas smo četiri ženske u kući pa se uglavnom sva kozmetika potroši - što ne odgovara jednoj, odgovara ostalima i slično. Međutim, uvijek ima proizvoda koji nisu dobri niti jednoj pa to proslijedimo frendicama, tetama, sestričnama... Nekom tko će koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
  60. ne volim bespotrebno nagomilavati kozmetiku, imam par ruževa, maskaru i puder i to je to... i ono što mi kćeri "uvale" :)

    snjezana.mrkoci@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. jelenakrsticevic@hotmail.com studentski budzet bas i ne dopusta nagomilavanje, tako da vecinom imam bas onoliko toga koliko mi treba, nekad neceg fali, a nekad imam neceg viska jer jednostavno volim to, ali ne previse pa nema potrebe za rjesavanjem.

    OdgovoriIzbriši
  62. Često se nagomila koječega, obično puno lakova, jer uvijek mi nedostaje baš ta nijansa. Kad konačno shvatim da imam viška, nešto pokušam prodati ili zamijeniti, nešto poklonim, a moram priznati da dosta i bacim kad predugo stoji, ali teškom mukom.
    FB: Danijela Ale Ra Zagar
    alejinad01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  63. gordanalaco@net.hr

    Višak kozmetike većinom poklanjam prijateljici, koja si nažalost i ne može priuštiti baš svaki dio iste, a ja ionako većinom istu nagomilavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  64. Iskreno, ja sam tek nedavno postala uživljena u šminku. Toliko uživljena da već sad iman dobru petogodišnju zalihu ruževa za usne :D Ali probleme je da ja ne mogu odolit kad vidim sniženje u kozma, bipe, dm-a... uf uf uf...

    Za sada neman viškova jer je večinom sve novo i sve uredno koristim, međutim svjesna sam da ja to ne mogu sve potrošit (više od pola) sama, barem ne do roka tjaranja označenog na pakiranju, a iskreno mi je žao baciti nešto što nisam ni trećinu potrošila. A to se na kraju uvijek odnosni na lakove, imam ih preko 30 različitih, a ipak ne lakiram nokte nego dva puta mjesečno...

    Ova ideja mi je super, ja ionako jako često sudjelujem u nagradnim igrama, pa uopće nije loše da i ja sama možda organiziram nagradnu igru s make-up proizvodima :)

    e i da..
    mihaela.barac02@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  65. Kupujem sta mi i koliko treba, mada često se desi da se nešto i nagomila, ali onda srećom u pomoć priskacu prijatelji i rodbina.... :) Tako da se trudim da ništa ne bacim a da opet bude iskorisceno u pravom roku. :)
    fb Ana Buculov... bozaana1966@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  66. alilamba82@gmail.com
    fb : Lana Branka Sa
    Ovisnica sam o kozmetici i nekada stvarno pretjeram sto se tice kupnje ;). No za rok trajanja se nikada ne moram brinuti jer imam mladu seku srednjoskolku kojoj to pase, pa kozmetiku zajedno dijelimo ;)

    OdgovoriIzbriši
  67. jovanovic.violeta65@gmail.com
    Nastojim ne pretjerivati sa kupovinom jedino mi se dogodi da imam previse ruzeva i labella jer mi je to "slabost" :)
    Violeta Radic

    OdgovoriIzbriši
  68. ankicamilos37@gmail.com
    Fb Miloš Ankica
    Uglavnom kupujem ono što mi treba.

    OdgovoriIzbriši
  69. suz.pizeta@gmail.com
    fb: pizeta suzana
    Nekad sam kupovala brdo stvari koje sam upotrijebila par puta i onda su se usmrdile. Zato sada kupujem samo ono što mi treba, ništa više!!!

    OdgovoriIzbriši
  70. Juraj Mendaš
    juraj111@net.hr

    Kao što vidite, muško sam i nemam problema s tim, al zato moja cura ima toga , doslovno, na bacanje. Al u zadnje vrijeme to poklanja sestri, mami prijateljici jer je skužila da joj se šminke pokvare ako ih drži samo za sebe!

    OdgovoriIzbriši
  71. nemam sta bacati kad sve potrosim :)

    mail:marinamarekovic5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  72. claudiakovacic@yahoo.com

    Darujem i ja sminku jer ne zelim koristiti boje koje ne volim ili mi ne stoje.

    Danas svaka zena na svijetu nosi tamne ruzeve kome stoji i kome ne...Ja ne volim trendove.Volim samo ono sto mi prisataje.��

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014