nedjelja, 3. siječnja 2016.

Dr.Scheller dnevna krema

nedjelja, 3. siječnja 2016.

Prvo bi spomenula da sam kremu dobila na poklon od muža,nisam je sama odabrala. On se vodio time da volim prirodne kreme i da mi je koža osjetljiva.

Kremu možete kupiti u Mulleru ili online na nekim stranicama.

Ono što je meni prvo zapalo za oko je Amaranth :D mislim si koji je to vrag....kasnije sam se sjetila da sam jela Amaranth ali u obliku mini kokica i baš je fino i zdravo.
Amaranth je žitarica koja je rasprostranjena na području Azije i Amerike i sliči na proso.
Pronašla sam da Amaranth znači besmrtan što je onda super ako se nalazi u kremi :D Ova žitarica pomlađuje kožu,koristi se za njegu suhe kože izložene stresu i sadrži aminokiseline.

Krenimo na samu kremu.




Krema dolazi u bočici tamnog stakla što je normalno za prirodne kreme. Sve je zapakirano u kartonsku kutiju u kojoj se nalazi opis ove kreme. Na istom papiru imate kratak opis svih krema ovoga brenda, i to mi se sviđa jer mogu lakše planirati sljedeću kupnju.



Preporuča se potrošiti je u roku od 6 mjeseci što je izvedivo sigurno.


Količina koju dobijete je 50g i cijena je oko 100 kn ( 98 kn mislim) Odmah ću reći da je dovoljna mala količina za cijelo lice i cijena je onda ok jer krema traje.
Ne sadrži mineralna ulja, silikone i sintetičke boje.





Krema miriši kao limeta što se meni sviđa i baš me osvježi,brzo ishlapi ako vam smetaju mirisi. Tekstura je gušća ali hidratantna nikako teška i zagušljiva.
Čuvam je u hladnjaku i ujutro mi odgovara tako hladna :D
Isprobala sam je kao podlogu prije šminke i bez problema surađuje sa puderom,ali ne volim je koristiti tako. Razlog je što mi je žao tako finu kremicu koristiti prije pudera i najdraža mi je kada imam čistu kožu. Jednostavno uživam u tom ritualu.


Brzo upija i ne ostavlja tragove. Koža je osjetno mekša na dodir.
Koristim je oko 4 mjeseca i razlika se primjeti tako da nastavljam sa ovim brendom jer me oduševila.
Imam problema sa pojedinim djelovima lica koji se perutaju. Koristeći ovu kremu perutanje se potpuno povuklo čak i sada u zimskom razdoblju. Zanimljivo je da iako preskočim koji dan lice je i dalje ok ni traga suhoj koži i neugodnom zatezanju.
Također krema je namijenjena borama. Nemam ih puno (mlada sam :P :P hahaah) ali oko očiju su se počele pojavljivati. Nisam primjetila da je krema djelovala na smanjenje tih bora,možda treba više od 4 mjeseca korištenja. Također crvenilo oko očiju je ostalo isto,premda krema nije namjenjena za taj problem.
Zadovoljna sam jer je najvažniji problem suhe kože nestao, meni dovoljno.



Već sam pri kraju sa ovom kremom i planiram uzeti još nešto ovoga brenda čisto da isprobam i ostale stvari.
Nadam se da će biti jednako dobre kao i ova ljepotica.

Koja je vaša the one krema.....pišite :* :*



Broj komentara: 5:

  1. Nivea je meni zakon. Ona klasična plava. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nailazila na ovaj brend, ne znam da li ga uopste i ima u Srbiji, ali deluje skroz ok :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još koristila ništa od ovog brenda ali mi se tvoja recenzija jako sviđa pa stavljam na wish listu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nivea je najbolja ! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiva kremica i ima divan sastav :D Baš ću morati škicnuti Dr. Scheller kozmetiku. Trenutno mi je Bocassy naj, naj :D

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014