subota, 1. studenoga 2014.

Golden Rose matt lipstick

subota, 1. studenoga 2014.
Jesenski dani me uvijek nekako vuku na tamnije nijanse ruževa. Premda imam već nekoliko tamnijih nijansa uvijek mi fali ona jedna koju nemam,moš mislit :D

Željela sam tamniji ruž po mogućnosti mat i bez sjajnih čestica,ako me razumijete :D
Malo sam čačkala na netu i na vaše preporuke najbolji se izbor pokazala nijansa Wet n Wild kolekcije,tako da sam krenula po taj ruž. Normalno da sam putem kupila drugi a ne planirani ruž,ali nema veze jer sam happy što sam pronašla napokon boju koju sam tražila.
Riječ je o Golden Rose matt ružu i mislim da svi imate barem jedan u svojoj kolekciji ako nemate ne znate što propuštate.




Moja nijansa je broj 23 i iako možda ne djeluje tako,ruž je poprilično taman. Morate izdvojiti oko 30 kuna za ovaj ruž.
Neznam što bi vam rekla osim da je divan,nijansa je tamno crveno-smeđa. Dugotrajan je i preživjeti će i jelo i piće,uz minimalne popravke. Mala napomena je da obratite pažnju na zubiće, pošto ovaj malac rado umrlja zube. Ne isušuje mi usne i lako se nanosi. Pošto je taman,ja uz sami ruž koristim kistić kako bi ljepše iscrtala usne.
Divan mi je i najčešće ga nosim uz jednostavni tuš na očima i malo rumenila,jer mi tako najbolje stoji a da ne pretjeram.
Dalje ne trebam filozofirati,prepuštam vas fotkama,uživajte :D












Koji je vaš izbor ruža za hladnije dane?





Broj komentara: 16:

  1. Divna nijansa :) volim GR mat ruževe i imam ih nekoliko u kolekciji. Biram slične nijanse za hladnije dane iako se ne ograničavam previše, ponekad nosim i "ljetne" nijanse, zavisi od raspoloženja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma iskreno što sam starija,sigurnija sam u sebe i nosim što mi se sviđa :D također ne biram ljetne ili jesenske boje. Nosim svašta ovisno kakve sam volje. Primjerice obožavam nositi narančasti ruž,tako da ne biram jeli zima ili ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijansa je predivna! Čak i bolja od Red Romance 02! I uz to je mat! Odlično ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D .....happy sam što sam na prvu pronašla ovako dobru nijansu :D

      Izbriši
  4. Lijepo ti stoji ruž uz ten i boju kose :-) A GR ruževi su stvarno odlični !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentu :D GR ruževi su kvalitetni a cijena im nije previsoka,meni dovoljno.

      Izbriši
  5. Ruž ti lijepo stoji uz boju kose i ten :D Volim takve ruževe, ali na drugom, jer meni nažalost ne stoje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam jedan GR mat ruž i nisam zadovoljna jer mi se uvlači u pore usana. Tebi ova nijansa odlično stoji.
    ja sam išto prešla na tamnije ruževe, lakše mi se ujutro našminkati, oči samo malo i gotovo. Ja sada koristim Artdeco i Essence ruževe, Baš sam zadovoljna kvalitetom i bojama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planiram si priuštiti jedan Artdeco ruž,nemam još niti jednog. Volim koliko jednostavno a opet super izgleda tamni ruž u kombinaciji sa tušem i malo rumenila.

      Izbriši
  7. boja je stvarno divna, divna,, tu 23 nijansu naganjam i imam u glavi već neko vrijeme,,, ali nekako zaboravim svratit u Golden rose :D
    to što ne isušuje je po meni ogroman plus, jer mi tamni i pigmentirani ruževi uglavnom isuše usne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim GR kozmetiku i često kupim nešto. Nijansa je predivna svakako je kupi ako imaš prilike.

      Izbriši
  8. Predivna nijansa i jako ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Boja je prekrasna, imam ga i ja, ali na meni izgleda puno puno tamnije.

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014