četvrtak, 11. rujna 2014.

Čaj ili kava?

četvrtak, 11. rujna 2014.
Ako se mene pita zasigurno kava. Najdraži ritual je pijuckanje tople kave uz slušanje najdraže glazbe. Nedavno su stigle promijene u moj život,da budem preciznija novi posao.Moja svakodnevnica su postali čajevi. Normalno da sam postala znatiželjna i počela s testiranjem različitih vrsta. Ugodno sam se iznenadila i potpuno razbila svaku zabludu o čaju kao neukusnom piću.

Lepeza čajeva je zbilja raznovrsna. Tako da danas u intimi svoga doma možemo piti zelene,crne,rooibos,žute,bijele,oolong, ayurvedske čajeve. Svaki od njih djeluje pozitivno na organizam na svoj način i polako mi postaje jasno zašto postoje rituali ispijanja čaja.

Crni čaj


Neću vam sada pametovati da prestanete piti kavu jer je i sama pijem i nema bolje od vruće kave. Ali ubacila sam i jednu šalicu čaja na dan,prije spavanja.
Za sebe sam odabrala zeleni čaj sa dodatkom voća i latica cvijeća. Zeleni čaj je svima poznat i probali ste ga sigurno. Zeleni čaj čisti organizam od toksina,djeluje na poboljšanje probave i ubrzava metabolizam. Kod mene šalica čaja prije spavanja djeluje umirujuće. Svoje ukućane sam također uključila u mini testiranje :D. Tata pije crni čaj koji poboljšava djelovanje krvnih žila i umanjuje stres,dok mama uživa u rooibos čaju koji je bez kofeina i može se pijuckati kroz cijeli dan.


Zeleni čaj


Zanimljiva je informacija da se zeleni čaj u Kini pije već 4000 godina i da je postotak oboljenja od raka znatno niži nego u Europi. Čaj štiti i oporavlja naš organizam,zato probajte i pronađite vrstu koja vam se sviđa.
Nadam se da sam vam barem malo približila svijet čaja i navela vas na isprobavanje. Ja sam započela sa jednom šalicom ovog ukusnog napitka,možda malo ali i to je početak.


Koje napitke pijete osim kave? Volite li čaj?




Broj komentara: 14:

  1. Ja kavu ne pijem jer mi loše sjeda na želudac ali zato čaj pijem u velikim količinama. Mislim da jako rijetko prođe dan (osim za ljetnih vrućina jer sam onda na vodi i limunadi) a da nisam popila šalicu čaja.
    Uvijek imam raznih vrsta čaja doma i kombiniram, a najukusnijima su mi se pokazale mješavine iz Kuće zelenog čaja i Yogi čajevi (njih ima u Mulleru i Bio&bio dućanima), pa ako ih nisi isprobala imaš preporuku od jednog velikog čajoljupca za njih. Yogi imaju jedan čaj koji se zove Aztec spice koji meni ima tako lijep okus na čokoladu, i obožavam ga zimi, a od Kuće zelenog čaja mi je od ovih koje sam isprobala najdraži White pearl of Fujian koji je mješavina svega i svačega. Trenutno isprobavam "on the budget" čajeve i super su mi od Agristara menta (vidjela sam ih u Intersparu i Plodinama) i Alnatura čaj za laku noć. Ne volim one čajeve umjetnih aroma (većinom to budu voćni čajevi za koje osjetiš da to voća vidjelo nije).
    Uh, raspisala se ja! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti piši :D...ja se ne mogu natjerati da pijem čiste čajeve npr zeleni čaj....ali sada imam zeleni sa dodatkom suhih malina i latice različka. Zdrav je a opet me zavara taj voćni okus....meni super.

      Izbriši
  2. Upravo pijem zeleni i baš mi paše :D Nisam ni ja toliko pila čaj, ali sam se navukla na njega u zadnjih par godina. Stvarno ima odličnih i ne mogu ni za jednog reći da mi ne odgovara. Također volim i kavu, ali ju pijem najčešće vani jer mi je najfinija iz aparata u kafićima (naravno dobro napravljena). Čestitke na poslu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim kavu jako...zbilja guštam u njoj. Čajeve i kompote isto volim oduvijek,trenutno isprobavam mix zelenog čaja i suhog voća i crni čaj također mix :D

      Izbriši
  3. Iskreno, pijem jaaako puno kave a čaj nikad nisam voljela. Nedavno sam se baš navukla na njih zahvaljujući kineskoj medicini. Sad samo gledam koji još nisam probala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah tako i ja sada ne znam koji bi isprobala pa stalno njuškam po kutijama :D....možda umišljam ali šalica čaja na dan mi taman dobro dođe :D

      Izbriši
  4. Volim kavi, ma obožavam kavu, ali također pijem i čaj. Ne mogu zamislti doručak bez šalice čaja od kamilice, a zimi pijem čaj umjesto vode i najdraži mi je Earl Grey :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pijem i ja kamilicu,znam i malo limuna staviti to mi je super,isprobavam sada više vrsta...tako da svasta nešto pijem...zeleni čaj sa đumbirom je iznenađujuće fin :D

      Izbriši
  5. Obozavam kavu ali povremeno pijem caj radi probavnih problema a i decko je presao na caj posto mu caj smanjuje zgaravicu. Nevolim cajeve i dalje ali sam skuzila prek jednog caja da ako stavim zvjezdasti anis da postane podnosljivo za popit :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš sada različitih čajeva sa dodatkom voća,latica čak i orašastih plodova tako da i oni najgori postaju fini :D....protiv žgaravice ti je super Kurkuma (začin) moja mama pije i kaže preporodila se. ;)

      Izbriši
  6. Ja sam mala od kave :D Volim tursku, nesice, ove nove kokosaste/vanilijaste izmišljotine, što god mi daš. Na čajeve se nikad nisam navukla, ponekad mi zimi pašu, postoje razdoblja kad čak tjedan dana zaredom uspijem svaki dan popiti po jedan čaj, ali puno češće ih uopće ne doživljavam :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam cajeve, iako nema tog caja koji mi moze zamjeniti povremenu, vrlo rijetku ali opet iskonsku zivotinjsku zelju za salicom kave koju cu razvlaciti cijeli dan :D

    Od cajeva vjecni i ultimativni favoriti su mi earl grey, zeleni i crni, a iz domace radionice kombo ljubicica, tratincica, maticnjak i origano <3

    Caj u srcu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da mi je vruća kava draža od čaja. Nisam ljubitelj čistih čajeva tako da su mi kombinacije idealne. Trenutno isprobavam zeleni sa đumbirom,zeleni sa sušenim malinama i crni sa komadićima ananasa i kakaovca :D...zdravi a opet fini )

      Izbriši
  8. Kava je za mene na prvom mjestu i stvarno je užitak popiti dobru toplu al može i ice coffe :) pijem i puno čajeva, zeleni mi je najdraži, posebno gun powder mi je super kad imam problema sa stomakom, volim zeleni u svim kombinacijama, al i neke biljne za smirenje :) đumbir za imunitet... Vočni su mi dragi ljeti hladni... Volim ih i mješat i probavam neke svioje kombinacije :D osim čajeva volim i radit svježe sokiće kući (dobila sam sokovnik za poklon kad sam bila trudna, stvarno super poklon :) ) puno su bolji nego kupovni a i dobiješ 100% prirodni sok u kojoj god kombinaciji želiš puno jeftinije nego da ga kupiš, cijene gotovih su kao da su od zlata :D i evo neću više komentirati iako svašta nešto imaš ljepih postova jer sam ti sigurno već dosadila :D

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014