petak, 15. kolovoza 2014.

Somersets ulje za depilaciju!!!!!

petak, 15. kolovoza 2014.
Ljeto je moje doba,živim za kupanje,more i sunce. Jedini ljetni minus je depilacija. Iako su pristupačni različiti proizvodi koji obećavaju ,brzu bezbolnu i bez iritacije,depilaciju nema puno istine u tome. Na preporuku čitateljice kupila sam ovo ulje pa krenimo sa najbitnijim.



Simpatična ambalaža totalno,plastična je i ova mala bočica je dovoljna za 90 depilacija. Cijena je 21 kn u DM drogerijama.
Miris je intenzivan ali ugodan. Mene podsjeća na miris mente,limete i ružmarina. Ulje se može koristiti za depilaciju britvicom ali i za depilaciju električnim depilatorom. Isprobala sam oba načina,i mogu vam reći da funkcionira podjednako dobro na oba načina. Kod depilacije britvicom ulje se koristi na ovaj način. Noge,bikini ili dio tijela koji depilirate smočite vodom i umasirate 3 kapi ulja na taj dio tijela. Mala količina je sasvim dovoljna tako da ne morate pretjerivati. Ostavite 30 sekundi da ulje napravi svoju "čaroliju" i možete krenuti u akciju britvicom. Moje iskustvo je,nema crvenila,porezotina od britvice,uraslih dlačica. Ulje na neki način oslabi dlačice tako da ih je puno lakše ukloniti.
Kod depilacije električnim depilatorom stvar je slična. Dio tijela ne treba smočiti vodom,već na suhi dio kože nanijeti 3 kapi ulja i umasirati. Ostaviti da ulje djeluje i krenuti na posao. Mali problem je što ulje zaprlja valjak sa sitnim čupačima na aparatu. Moj valjak se može skinuti i oprati pod vodom pa i nije strašno,ali tek toliko da znate.









Iako je u pitanju ulje,ne ostavlja mastan trag. Koža je glatka i nema potrebe za nikakvim losionima ili kremama nakon depilacije. Što mi se najviše sviđa. Idealan proizvod za depilaciju i kupujem sigurno ponovno. Drago mi je što sam saznala za ovaj proizvod i hvala curama što su ga spomenule. Imate moje preporuke za kupovinu.

Imate li već Somersets ulje,kakva su vaša iskustva?




Broj komentara: 18:

  1. Nisam ga jos isprobala, ali vec sam vidjela recenziju kod jedne blogerice. Cini se kao kvalitetan proizvod, dodatan plus je sto ne masti kozu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fino koža bude glatka,ali na ugodan način,nema uljnih tragova :D

      Izbriši
  2. Vidjela sam ovo ulje nedavno u DM-u, ali nisam bila uvjerena u njegovo djelovanje pa sam preskočila kupnju. Međutim nakon čitanja ovog posta mislim da ću se ipak vratiti po to ulje jer sam već lagano očajna zbog crvenila i uraslih dlačica nakon bilo kakvog oblika depilacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da bolje nisam probala. Koža mi je užasno osjetljiva i uvijek je crvena nakon depilacije. Sa ovim uljem nema niti jedne crvene točkice. meni je super,spas za ljeto.

      Izbriši
  3. Zanimljiv proizvod.. Čula sam prije za njega, a sada bi ga mogla i isprobati. Baš mi zvuči dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je mala a proizvod je više nego odličan. Iskreno nisam mu baš davala neku veliku šansu ali oborio me s nogu.

      Izbriši
  4. čitala am o ovom proizvodu, i baš me privukao, a i cijena mu je super :)
    super recenzija - kratka i jasna :) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je genijalna,a dovoljno je jako malo za kvalitetnu i temeljitu depilaciju. Preporučam ga,ulje je super ;)

      Izbriši
  5. zvuci zanimljivo, totalno si me zainteresirala, sljedeci put definitivno idem u nabavu ovog ulja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj,mislim da će ti odgovarati. Vjeruj mi da sam se i ja iznenadila,jer nisam puno vjerovala u ovo ulje a super mi je na kraju ispalo. :D

      Izbriši
  6. Nisam još vidjela ovo ulje, ali svakako je vrijedno pažnje, a i cijena mu je smiješna, tako da će definitivno na testiranje kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi probati,jeftino,jednostavno za upotrebu....ne može bolje :D

      Izbriši
  7. Nadam se da ima kod nas kupiti, a prvom prilikom ću provjeriti. Volim ulja za lice, tijelo pa hajde da probam i za depilaciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja ulja,čak više od losiona. Ovo ulje me oduševilo,nadam se da ćeš ga pronaći. ;)

      Izbriši
  8. Prvi put ovo vidim i moram priznati da si ga dobro prodala ;)
    Kada potrošim pjenu koju sam nedavno kupila budem probala ovo ulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala,cure su mi spomenule ulje za depilaciju,a ja nemam pojma o čemu pričaju. I tako se zaputila u DM i pre zadovoljna.:D

      Izbriši
  9. Jaj ovo meni treba! Nema te depilacije, a da se ja ne osakatim haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super,nanesem ulje izdepiliram se i mogu odmah na plažu....nema crvenila nema peckanja. Niti jedan proizvod do sada mi to nije pružio.

      Izbriši

Pepe Le Pew girl © 2014