nedjelja, 18. svibnja 2014.

BALEA AQUA AUGEN CREME GEL- okoloočna krema

nedjelja, 18. svibnja 2014.
Mnoge cure se žale na vrećice ispod očiju i podočnjake. Moj problem su izražene promjene u boji kože oko očiju i lica. Područje oko očiju mi je uvijek sivo i crveno. Izgledam kao panda,ili kao da me netko natukao. Davno sam odustala od kremica,iz jednostavnog razloga što me sve peče. Toliko mi je osjetljivo okoloočno područje da se ne usudim staviti kremu. Ovih dana koža mi je toliko crvena i nadražena da me pecka i bez dodira. Slučajno sam gledajući police primijetila ovu kremicu. Iskreno nisam imala previše novaca za trošenje pa sam uzela ovu iz jednostavnog razloga što je bila među povoljnijima. Toliko me smetalo to stanje kože da sam morala uzeti nešto. Nastavite čitati ako vas zanima dali mi je odgovarala ili me razočarala.







Krema dolazi u tubici od 15ml koja stoji 22kn. Namijenjena je dehidriranoj koži i sprječava natečenost okoloočnog područja.Sa ekstraktom algi i termalnom vodom hidratizira vašu kožu. Prikladna je i za osobe koje nose kontaktne leće. Tubica ima usko nosić kako bi lakše dozirali kremu.



Krema je srednje gustoće i brzo se upija. Prilikom nanošenja nisam osjetila peckanje,premda mi je koža bila crvene i nadražena. To mi je odmah dalo nadu da će možda ova krema biti ok. Sat vremena nakon nanošenja ove kreme,crvenilo se malo smanjilo i osjećaj zatezanja je popustio. Nakon samo tjedan dana korištenja,crvenilo je nestalo,a i sivilo je znatno manje vidljivo. Okoloočno područje mi je hidratizirano i ne pecka me na dodir. Navečer prije spavanja je nanesem i ujutro ne izgledam više tako umorno i ispijeno kao da sam se tukla :D. Zadovoljna sam s obzirom da nisam ništa očekivala a dobila sam nešto. Cijena je presmiješna,za proizvod koji je dobar. Ne mogu vam reći kako djeluje na vrećice ispod očiju jer ih nemam. Meni pomaže oko crvenila i sivila.







Iako sam izbjegavala okoloočne kreme,drago mi je da sam naišla i isprobala ovu.
Koristite li ovakve kremice? Imate li svog favorita?
Hvala na čitanju :D


Broj komentara: 11:

  1. Ja sam probala njihovu sa ureom, pri kraju je, ali isto sam zadovoljna, lijepo hidratizira i ono, za mladu kozu, sasvim dovoljno njege. Svakako cu probati jos koju njihovu kremicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S Baleom sam skoro uvijek zadovoljna. Eto ova okoloočna krema se pokazala kao dobitna kombinacija. :D

      Izbriši
  2. Sa Baleom je lako - ako nešto ne odgovara, ne treba žaliti jer su cijene baš jeftine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina,niske cijena a relativno dobri proizvodi. Malo kad me razočarala.

      Izbriši
  3. Koristim ovu kremu već duže vremena i mogu reći da fino hidratizira područje ispod očiju, ali meni osobno, to je sve što radi. Ali sasvim ok za tu cijenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije čudo neko,i ne vjerujem da bi podočnjake uspjela riješiti. Ali zadovoljna sam što mi crvenilo smiri i ujutro nisam tako "šarena". I sa malim pomacima sam happy :D

      Izbriši
  4. Ako se ne varam i njihov najpoznatiji serum je iz ove linije, a meni uopće nije odgovarao. U svakom slučaju cijenom je i više nego pristupačna pa ću ju imati na umu kad potrošim svoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog toga što su cijenom pristupačni,mi nije žao ako slučajno se dogodi da mi nešto ne odgovara. :D

      Izbriši
  5. ako nisi siguran-kupi Baleu haha :D
    mogla bih isprobati uskoro ovu kremicu, jer sam voljela serum iz ove linije.. i sviđa mi se kako je tebi pomoglo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljna sam samim time što ne pecka,vjeruj mi da mi je to problem broj 1,a i malo me osvježi. Ništa drastično ali vidim male pomake,pa probaj tko zna ;)

      Izbriši
  6. Izgleda da sam turbo osjetljiva - imam osjećaj da sam stavila neku termo kremu oko očiju...

    OdgovoriIzbriši

Pepe Le Pew girl © 2014