subota, 19. travnja 2014.

DEBORAH MILANO 24 ORE VELVET WET & DRY

subota, 19. travnja 2014.
Kao što ste sigurno čuli Deborah je izbacila novu kolekciju. Meni su zapala sjenila za oko jer su predivna. Nažalost za sad si mogu priuštiti samo dva ali i ta dva su mi za sad dosta :D. Iako imam slične nijanse nisam mogla odoljeti ovim nijansama.

Nijanse su 29 Cappuccino Brown i 30 Cameo Pink obje nijanse su mat. Sjenila se mogu nanositi klasično (dry) i wet tehnikom što nisam isprobala iskreno. 



Dobijete 5 g proizvoda za otprilike 43 kn,trenutno je popust u DM na ovu kolekciju pa su nešto jeftinija.
Sjenila su dobre pigmentacije te se drže dobro sa bazom ali i bez nje. Laka su za korištenje jer su tako fine teksture. U kutijici dobijete mali aplikator koji nije loš. Jedina zamjerka je što se jako truse i prilikom nanošenja kistom i prstima. Zaprlja se i zapraši ambalaža odmah. Ali nije mi to velika zanjerka jer su sjenila kvalitetna i predivnih boja. 

Ovako izgledaju



Sjenila sa bazom

Sjenila bez baze,roza nijansa je jako slabo vidljiva nažalost.
Zadovoljna sam ovom kupovinom i bacila sam oko na ostale nijanse :D.
Volite li deborah kozmetiku,sviđaju li vam se sjenila?








4 komentara:

  1. joj bila sam kupila neka sjenila od njih, mislim da su bila pečena, i bila su mi preloša, baš su se jako trusila. međutim svi pričaju da su ova sjenila jako kvalitetna pa ni sama ne znam što bih mislila. iskreno imam toliko sjenila da mi je 40 kn za sjenilo malo too much...sve u svemu super mi je što su mat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Skupilo mi se bodova na dm kartici pa sam iskoristila popust i i decko me pocastio jer mi je brzo rockas. Tako da i meni je malo previse 40 kn za jedno sjenilo. Odlicno mi je sto su mat pa znam da cu ih stalno koristiti. To sto se truse me ubija :D.....nema mi goreg od toga....ali eto prezivjet cu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dosta su skupa da :/ mozda je bolje uzeti paletu neku za te novce pa imati vise boja. Ali ovo smeđe capuccino je lijepo :) nisam ih probala jos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina 43 kn nije malo za jedno sjenilo.....primjera radi MUA paleta zemljanih nijansa je 5 funta i isplativije je uzeti paletu kao što kažeš

      Izbriši

Pepe Le Pew girl © 2014